16 kesäkuuta 2011

palstalla








































Puolet palstasta on nyt kunnostettu. Toinen puoli saa odottaa hetken. Olen todella väsynyt suuresta urakasta jonka olen tehnyt maata kunnostaessa.
Yrttipenkkini näyttää jo hyvin voivalta. Satoa olen korjannut vihermintusta sitruunamelissasta ja basilikasta. Salaattia olen kerännyt myös.
Vein tänään merilevää palstalle maanparannus mielessä. Olin ostanut merilevän itselleni ravinnelisäksi. Levä oli niin pahaa etten voinut syödä sitä. Mietin pitkään mitä teen levälle. Ajattelin antaa sen jollekin joka arvostaisi lahjaa. Tulin kuitenkin lopputulokseen että se on niin pahaa, ettei kukaan voi haluta sitä. Luulen sen olevan hyväksi kasveille. Ainakin voin kokeilla. Näin televisiossa puutarhurin, joka neuvoi käyttämään merilevää katteina kasveille. Sama puutarhuri söi levää suoraan lammesta. hmm...
Share on Facebook